GYIK
1. Megrendelések és fizetés
Hogyan kell megrendelni Vegaoo ?
Mi sem lehetne egyszerűbb! Böngésszen oldalunkon, helyezze kosárba termékeit, majd kattintson a "Megrendelés" gombra. Kövesse a lépéseket az adatok megadásához és a vásárlás befejezéséhez.
Milyen fizetési módokat fogad el?
Fizetést elfogadunk bankkártyával (Visa, Mastercard, American Express), PayPal-lal, és esetenként banki átutalással is a feltételektől függően.
Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?
Sajnos a fizetés megtörténte után már nem áll módunkban megrendelését módosítani vagy törölni.
2. Szállítás
Mik a szállítási idők?
Több lehetőséget kínálunk:
- Normál szállítás: 3-5 munkanap.
- Expressz szállítás: 1-2 munkanap.
A szállítási idők a szállítás országától függően változhatnak. Meghívjuk Önt, hogy tekintse meg a Szállítási segítség oldalunkat.
Mik a szállítási költségek?
A díjak a választott opciótól és a rendelés összegétől függően változnak. 50 € feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes (normál).
3.Visszaküldések és visszatérítések
Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett?
Természetesen ! Az átvételt követően 14 nap áll rendelkezésére, hogy visszaküldje a terméket, ha az eredeti csomagolásban van. További részletekért tekintse meg visszaküldési szabályzatunkat.
Az én felelősségem a visszaküldési költségek?
Igen, a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.
Mikor térítik vissza a visszaküldést követően?
A visszaküldést követően 7-10 munkanapon belül megtörténik a visszatérítés.
4. Termékek és elérhetőség
Hogyan válasszam ki a jelmez méretét?
Tekintse meg az egyes terméklapokon található méretismertetőt. Ha bizonytalan, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére!
Mi a teendő, ha a kívánt termék elfogyott?
Feliratkozhat a terméklapon található „Raktáron újra” figyelmeztetésre, hogy azonnal értesítsük, amint elérhetővé válik.
5. Promóciók és különleges ajánlatok
Hogyan lehet kihasználni az akciókat a Vegaoo ?
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy részesüljön üdvözlő ajánlatunkból, exkluzív ajánlatainkról, valamint aktuális akcióinkról.
Használhatok több promóciós kódot egy megrendeléshez?
Sajnos rendelésenként csak egy promóciós kód használható fel.
6.Kapcsolatfelvétel és Ügyfélszolgálat
Hogyan lehet kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?
Felveheti velünk a kapcsolatotonline kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.
Van fizikai boltod?
Mi csak egy e-kereskedelmi oldal vagyunk. Ügyfélszolgálatunk azonban készséggel áll rendelkezésére, ha bármilyen kérdése van a vásárlás előtt.